SAMBUNGAN CERITA di bawah Di Sini
Aku buat entry ni pasal aku nak bagi pengajaran kat kau budak hingusan
dan jugak pengajaran kat semua blogger yang baru kenal dunia blogger ni. aku pun masih baru jugak
tapi tak ada lar nak cari pasal dengan mana-mana blogger
kau nak cakap kat bapak kau pun aku tak takut lar budak. kau memang kena kasi pelajaran sikit
kalau kau tak cari pasal dengan aku. aku tak akan cari publi'siti'nurhaliza kat kau tau
blogger ni dah kerah tenaga aku untuk buat kan header untuk dia. dan. akan bayar kat aku
dah dua header aku buat kat dia dan bayaran hanya RM5
ada lagi tak blogger ambak bayaran murah dari aku ni? dan aku dah ushya blog dia
ada jugak rupa nye blogger lain yang dah kena macam aku ini. aku magsa yang ke berapa pun aku tak tahu
aku tahu dia tipu orang lain jugak bila ada blogger yang komen entry dia cakap dia ni buat
taik jugak. kes sama macam aku
(gambar penyagak yang dah tipu aku hidup-hidup)
fb : FARAH ZAINUDDIN
pages : Far Farah
minah ni ada tiga blog. pergi lah tengok satu-satu blog dia. nak kasi dia popular ni
ini adalah printskrin bukti-bukti yang minah ni tipu aku
mintak tolong tu
haaaa. semangat kasi aku link blog dia. memudah kan urusan aku nak cari semua blog kau
aku pun tak nak kenal penipu macam kau ni. baru umur 11 tahun dah pandai nak
menipu. besar nanti aku kompem kau mencuri pulak
sebarangan dia suruh aku macam-macam. nak kena langsi ni. aku pun cakap yang aku edit blog semua
kat blog kak lyssa yang cute miut tu
takpe kena bayar tu. aku cakap lar aku malas. tak nak edit blog orang. pastu dia tanye pulak
bayangkan. aku susah payah buat hari tu jugak dia nak
copycat betul minah ni
rupanya kawan dia yang suruh.
anak datin tu. baru dapat tau yang ni memang anak datin. wah..
nak dua orang pulak dah.
aku pun masuk kan lar
dia cakap kawan dia kate 'buruk gilee'. memang aku buat huduh pun. janji hari isnin tu
![]() |
|

'bukan nak' dia cakap. aku dengan baik hati nye ambik RM5 je lar.
dah yang kat blog kau tu ape?
dia cakap tak boleh buka. lakonan ape lagi pun aku tak tahu. aku bukak boleh je.
ce korang buka boleh ke tak
patut lar dia cakap tak boleh buka. helah tak nak bayar.
budak ni tengah mencari mangsa baru untuk editkan blog dia. hati-hati lah.
dia ada pm yang dia dah topup kan. tapi tak ada pun masuk
nak menipu lagi tu. aku pun mintak no fon ayah dia. terus senyap sampai hari ni.
*sekolah agama budak ni. tang ke mana agama kau lepas kau tipu ramai orang?
































