Masih lagi hangat dengan tajuk semalam. kau tak tahu ape tajuk semalam? ketinggalan zaman
tulah entry aku semalam. sekadar nak kasi pelajaran kat minah ni. baru darjah 5 dah kelentong aku aku yang form5 tahun lepas. now aku 18tahun. nak kencing kaki kencing...!!!
memang kurang asam betul. aku kasi gula sikit bia jadi manis kan.
tengah aku baca komen kat entry semalam tu. terjumpa pulak orang komen macam ni.
Assalamualaikum..
Korang. Saya kenal sangat budak ni. Betul lah budak ni darjah 5. Die sekolah Rendah Islam Al-Amin, Gombak. Yg pasal Nur Syafiqah tu anak datin mmg betul..sbb die abang, abang die sama form dgn saye. Korang..jgn buat fitnah sembarangan. Berdosa. Kenalah carik bukti dulu kalau nak cakap die ni penipu... Tapi mmg saya kenal die dalam real life.
pemalas..!! cari lar sendiri kat bawah tu
budak penipu tu Sekolah Rendah Islam Al-Amin, Gombak rupa nye. sekolah AGAMA tu wei
bukan sebarangan. tapi mana pergi nya agama yang dia belajar kat sekolah tu?
memalukan sekolah agama je. yang anak datin tu aku tak ambil port. aku tak kate anak datin yang penjadi
point aku untuk bercakap kat sini. fitnah kau cakap? fitnah kepala otak berjambul kau.
aku dah bagi bukti tu. boleh pulak dia cakap aku tak ada bukti. aku tak salahkan kau
100% pun. luaran yang kau kenal tu lain. yang dalam tu lain.
manusia ni kata tak boleh tengok luaran saja. yang luar nampak baik. kat dalam siapa yang tahu.
masih kata aku fitnah budak hingusan tu? ni ada lagi bukti
kenapa dia perlu unfriend aku? semalam aku langsung tak boleh tengok dia fb dia
dia dah setting yang aku tak boleh tengok fb dia aku rase. korang rase?
pastu hari ni aku dah dapat tengok fb dia dan tak ada add friend tu.. kau pehal?
dah block aku ek? kalau aku fitnah dia kenapa dia harus block aku?
siapa yang fitnah siapa sekarang ni? manusia-manusia.. nah aku nak kasi kau sesuatu

memalukan sekolah AGAMA je. komen yang aku komen kat entry dia pun dia buang. pehal lu?