✿ Pilih Doodle Yang Anda Mahu ✿

Rabu, 28 September 2011

Garnier VS OXY

aku sekarang ni pakai Garnier.. Tapi macam tak menjadi jew.. Semakin beranak pinak pulak jerawat aku.. engat    kan kurang.. sebab member aku pakai hilang jugak jerawat dyer.. 
aku pun ape lagi.. test jugak lar.. dah 2bulan aku pakai.. tak nampak hasil baik pun.. 
semakin memburuk ade lar.. kawan aku yang suruh aku pakai.. dyer cakp dyer tak pakai pencuci muke 
tapi scrub..
ni lar scrub..

then aku ade gak pakai ni..
wangi taw...

mask p0wn aku ade pakai.. best bau dyer..

ubat jerawat ni pun aku pakai..

yang pasti nye tak hilang gak jerawat aku.. yang sikit nie jdy bnyak ade lar.. tapi kan..
ade kelebihan jugak taw.. kulit muke aku cerah.. 
pastu mr.Afiq nasihat kan aku pakai yg lame balik.. yang lame aku pakai ialah...

mcm ultramen..

yg aku beli tu pncuci muke.. ade lagi lar..
ni die..
ubat jerawat ni...

p0wder l0tion and ubat jerawat..

0rang kate bau dyer best.. mcm tea asli..

menjadi kew tidak n0 k0men lar aku.. mencube.. dulu aku pakai ni hilang gak jrwat aku..
nyesal bt0l aku tinggal dulu..
selamat mencube......

Tiada ulasan: