✿ Pilih Doodle Yang Anda Mahu ✿

Ahad, 27 November 2011

Nabila Huda VS bekas suami

Melalui apa yang ditulis, agak jelas yang Nabila Huda telah memarahi bekas suaminya di Twitter kerana mengutuknya kepada orang ramai sejam lalu. Dia juga menyatakan yang lelaki itu tidak memberikan apa-apa sumbangan kepada anak mereka.






Isnin, 21 November 2011

MALAYSIA DIHINA OLEH MAT INDON..!!

Aku heran betul dengan penyokong2 indon ni.. kite tak buruk2 kan dorang
pun dorang duk caci maki kite..
Tak sedar ke yang ramai penduduk indon kat malaysia ni 
tengah cari rezeki kat sini????
kalau kami halau dorang dari negara kami ape kate rakyat2 indon sekalian???
kami masih ade otak nak beza kan macam mane semangat patriotik dalam sukan..
bukan macam korang yang dah nampak terang2 tak ade otak..
aku nak tunjuk gambar jew..
tak nak cakap banyak..

muke pun dah nampak mat indon





ade banyak lagi..
nak tengok?? jom kritik balik kat sane..

Jumaat, 18 November 2011

Remy Ishak & Faradhiya Sah dah KAHWIN??? Dah Sah Bergelar SUAMI ISTERI




Bukan ke Remy Ishak tengah kemaruk bercinta dengan aktres popular, Tiz Zaqyah? Kenapa 
pula tiba-tiba terkeluar cerita pasal pernikahan Remy Ishak & Faradhiya pula? Tak nak lar macam ni.. Mesti peminat2 Remy dan Tiz marah besar..

Aha, ini sekadar gimik untuk sebuah telefilem terbitan Outloud Studios berjudul ‘Payung Emas’ yang akan ditayangkan dalam slot Cerekarama TV3 pada 19 November (Sabtu) jam 10 malam. Ia diarahkan oleh Jamal Khan, skrip oleh Pak Ndak dan dibintangi oleh barisan pelakon terkenal tempatan seperti Remy Ishak, Farahdhiya, Hanez Suraya, Ozlynn Waty dan Rosnah Johari. Payung Emas merupakan sebuah telefilem genre drama berat keagamaan yang menyentuh isu pergolakan rumah tangga dan pengorbanan seorang isteri.

Telefilem ini mengisahkan Ain yang melalui zaman perkahwinan seperti yang diwasiatkan oleh kakak kembarnya Aisyah. Aisyah meminta Ain berkahwin dengan suaminya, Hidayat sebelum meninggal dunia.

Perkahwinan yang bahagia pada awalnya, mengundang peristiwa duka apabila Ain disahkan tidak boleh hamil akibat penyakit dihidapinya. Tekanan menghimpit Ain apabila Ibu mertuanya meminta Ain membenarkan Hidayat untuk berkahwin lagi.


Meskipun terluka, Ain sendiri meminang Khatijah buat Hidayat. Namun kebahagiaan yang diharap tidak berpanjangan setelah Hidayat kemalangan dan Khatijah pula mengalami tumpah darah. Keadaan semakin tegang apabila Sarah, sepupunya menghasut Ain untuk meninggalkan Hidayat. Dapatkah Ain melalui perkahwinan yang bahagia dan diredhai seperti diimpikan?

Dalam FACEBOOK ade jugak watak yeee...

Watak – Watak Pengguna Di Facebook 

1. MODEL ↓ Tukar gambar setiap hari

 2. PENJENAYAH ↓ Tukar nama setiap hari… 

3. OVER ACTING @ PERASAN BAGUS ↓ Namanya menggunakan simbol² sehingga menyusahkan kwn² nak cari terutamanya ketika kecemasan (Contoh - 71M@T -> Jimat) 

4. WARTAWAN ↓ suka menyebarkan pesanan, walaupun tak penting ! 
5. PENGGANAS ↓ Suka menyebarkan link yang menakutkan (contoh : sila sebarkan pesanan ini jika tidak anda akan ditimpa kesusahan @ bencana etc) 

6. BINTANG FILEM ↓ Suka update status setiap 5 minit 

7. BINGUNG ↓ Tidak dapat membezakan ruang untuk wall post atau status -.-’ 

8. PERASAN HEBAT ↓ Selalu melaporkan dimana lokasi semasa setiap masa ! Contoh ( otw ke Mydin Mall ) kemudian ( di Mydin Mall shopping jap ) kemudian ( karaoke di Mydin Mall ) bla..bla..bla.. Semuanya berlaku dlm 1 jam. So annoying okayy ==” 

9. BUDAK HINGUSAN ↓ Selalu menampilkan gambar dgn gaya aksi ! (contohnya amek gmbr dgn mulut terbuka luas, tak takut ke lalat masuk dlm mulut ?

SUSUK KUAT SEMBAHYANG.. tapi... PANAS BILA DENGAR AZAN

Ade jugak ye susuk yang jenis macam ni.. boleh buat kite solat dan buat amal ibadat..
 tapi bile dengar azan menggelepar pulak.. ape kehe..
betul ke kalau pakai susuk tak boleh makan satey?? rugi betul
sape sape yang pakai susuk ni..
tak boleh makan satey yang best tu..


KUALA LUMPUR: “Niat saya hanya untuk mendalami agama dan melakukan ibadat. Tidak sangka pula jalan yang saya ambil bukan cara yang sebenarnya, sebaliknya memesongkan akidah,” kata Zaki, 34, yang memakai ‘susuk kuat sembahyang’ kira-kira setahun lalu, diperoleh daripada seorang individu mendakwa sebagai ustaz di Kelantan.

Menurutnya, dia ditemukan dengan lelaki itu oleh seorang rakan selepas mendengar cadangan daripada sahabatnya itu yang didakwa turut menggunakan susuk berkenaan.

Tambahnya, ustaz itu memasukkan serbuk campuran tertentu pada tapak kakinya, di bahagian belakang badan dan tapak tangan menggunakan bacaan tertentu seperti mantera yang sukar difahami kononnya untuk merawat hatinya yang dipenuhi dosa.

FOTO:Zaki yg kesal dengan perbuatannye..

Katanya, selepas ustaz itu memasukkan serbuk campuran berkenaan, dia merasakan kelainan pada tubuh badannya dan setiap kali ingin menunaikan ibadat, dia berasakan seperti ada suara ghaib membisikkan ke telinganya supaya melakukan ibadat.

Zaki berkata, susuk itu juga mempunyai larangan tertentu yang perlu dipatuhi sepanjang tiga bulan pertama pemakaiannya, termasuk tidak boleh menjejakkan kaki di tanah perkuburan dan sekiranya dia tidak mematuhi syarat itu, ustaz terbabit mendakwa dia akan menghidap penyakit misteri yang sukar diubati.


Khamis, 17 November 2011

KENE BOGEL

Tu lar.. nak sngat jadi model.. tak pasal2 kene bogelkan
sesiape yang nak jadi model kat luar
sane hati2 lar yew cik kak yang cantik2 semue..
KUALA LUMPUR: Tertarik untuk menjadi model profesional dengan pendapatan lumayan, seorang lelaki menyamar penguji bakat memperdaya sekurang-kurangnya 15 gadis untuk dirakam gambar bogel sebelum melakukan hubungan seks dengan mereka sejak awal tahun ini.

Lelaki terbabit yang berusia 30-an dan menyamar penguji bakat di sebuah syarikat peragawati terkenal ‘mengumpan’ mangsa melalui laman sosial dengan menawarkan pendapatan lumayan dengan hanya bergaya di depan kamera.

Terbaru, dua pelajar masing-masing berusia 18 dan 19 tahun menjadi mangsa lelaki terbabit sebelum mereka membuat laporan di Balai Polis Dang Wangi di sini, kelmarin.

Menceritakan semula kejadian itu, sumber polis berkata, dalam kejadian jam 2 petang, 30 Oktober lalu, kedua-dua mangsa yang mengenali lelaki terbabit melalui laman sembang sosial diminta ke tingkat tujuh sebuah hotel di ibu kota untuk sesi uji bakat.

“Kedua-dua mangsa yang berminat menjadi model profesional tanpa ragu-ragu pergi ke sesi uji bakat berkenaan secara berasingan. Sebaik tiba di sebuah bilik di hotel berkenaan yang kononnya digunakan untuk sesi uji bakat itu, suspek mengarahkan mangsa menanggalkan pakaian.

Sabtu, 12 November 2011

Ibu Terkejut Melihat Anak Dalam Kandungan Tunjuk Isyarat ‘Good’




Seorang ibu yang bimbang mengenai kesihatan bayi yang dikandungnya mendapati anaknya itu membuat isyarat bagus semasa perutnyadiimbas di sebuah hospital di Kent, Britain.

Ibu bayi itu, Donna Sayer, 29, dan seorang jururawat tergelak selepas mereka melihat bayi itu memberikan isyarat bagus semasa diimbas.

Menurut Donna yang merupakan seorang pengurus makanan dan minuman di Kelab Kriket Kent, bayi itu seolah-olah mahu memberitahu bahawa dirinya berada dalam keadaan baik.


Wanita itu berkata, pemeriksaan itu dibuat selepas jururawat berkenaan menyatakan bayi dalam kandungannya normal.

Namun, bagi mendapatkan kepastian mengenai bentuk bayi itu, satu pemeriksaan imbasan dibuat.
Donna dari Whitstable berkata, semua pihak berasa hairan apabila melihat gambar tersebut.

Jumaat, 11 November 2011

Fasha Sandha Tampil Seksi

Aku nampak dah berisi Fasha ni.. Ape yg buat die heppy sangat tu..?
Malas nak cakap banyak.. 
Jom layan gambar ni
Kredit to ROTIKAYA





Macam mane??

Rabu, 9 November 2011

CCTV rakam aksi remaja & ‘lembaga hitam’



ape nak jadi.. GOMBAK: Usaha seorang lelaki memasang kamera litar tertutup (CCTV) di seluruh rumah untuk menjejak ‘lembaga hitam’ yang sering dikesan di kawasan rumahnya membawa kepada penemuan mengejutkan kerana lembaga itu rupa-rupanya teman lelaki anaknya.

Malah, rakaman CCTV itu turut membuatkan dia menepuk dahi apabila memaparkan anak perempuannya berusia 16 tahun bercumbuan selepas teman lelakinya berusia 21 tahun menyelinap masuk ke bilik tanpa pengetahuan bapanya, kira-kira jam 10.30 malam kelmarin.

Sebelum ini, lelaki berkenaan dilapor memasang CCTV di seluruh rumahnya di Taman Sri Ehsan di sini, selepas bimbang dengan keselamatan diri dan keluarga kerana menyangka rumahnya menjadi sasaran pencuri atau diganggu makhluk halus.

Sumber polis berkata, ini kerana beliau sering ternampak kelibat ‘lembaga hitam’ di kawasan rumahnya terutama ketika lewat malam sejak kira-kira sebulan lalu.

Menurutnya, malam kelmarin ketika menonton televisyen di ruang tamu lelaki itu sekali lagi mengesan kelibat ‘lembaga hitam’ itu melintas di tingkap rumahnya.

Rabu, 2 November 2011

CARA UNTUK ELAKKAN DARI DIROGOL?

Seorang wanita bercerita dengan kawannya tentang pengalaman ngeri beliau hampir diperkosa.

Mangsa : “Semalam aku balik dari overtime lalu dekat lorong shorcut belakang kedai, lepas tau ada seorang Bangla mengekori aku macam nak merogol aku”
Kawan Mangsa: ” ishh ngerinya…”

Mangsa: “Lepas tu aku tengok dia semacam ajer aku pun lari laju-laju.. dan dia pun kejar. ”
Kawan Mangsa: “saspen nih”

Mangsa: “dah kita perempuan mana nak sama dengan tenaga lelaki,kemudian dia dapat mendekati aku”
Kawan Mangsa: “pastu ko buat aper supaya selamat?”

Mangsa:”Aku pun terus angkat kain aku…”
Kawan Mangsa: “Hah?”

Mangsa: “Tepat jangkaan aku…. dia pun melondehkan seluar dia…”
Kawan Mangsa: “Lepas tu aper terjadi?”(tak sabar)

Mangsa: “Seperti teori bodoh, orang yang mengangkat kainnya akan lari lebih laju dari orang yang melondehkan seluar dia….jadi aku selamat…”
Kawan Mangsa: …oh. | haha (>_<) |

Selasa, 1 November 2011

"SEGMEN | Lulu Caldina Ajak Blogwalking"


j0m ramai2 kite walking2..
nak walking jugak?? j0m ke bl0g LULU..

Khairul Fahmi Bersosial Bersama Dahlia Teck

Tak habis dengan gosip liar, penjaga gol kebangsaan iaitu Khairul Fahmi Che Mat dikatakan pergi ke restoran makanan Itali di Changkat bersama kekasih hatinya, Dahlia Teck.

Dipetik daripada MediaMalaya, mereka berdua bersama rakan-rakan lain telah pergi untuk menikmati makanan Itali di sebuah restoran yang turut menjual minuman keras. Beberapa orang gadis yang berpakaian seksi turut dilihat mengambil gambar bersama Khairul Fahmi.

Tidak dapat dipastikan samada mereka adalah pemilik minuman keras diatas meja, namun dalam gambar menunjukkan beberapa botol minuman keras yang sudah dibuka. Kepada para pembaca, mari kita berfikiran positif.

Dahlia Teck & Khairul Fahmi Che Mat

Dahlia Teck & Khairul Fahmi Che Mat

Rahsia Kemenangan N.9


patut la menang bohhhh. jd imam solat pulok tu penjaring gol kemenangan.
gambar terbaik utk final 2011.
takbir!!!!
MALAH JURULATIH AZRAI KHOR JUGAK TIDAK MELUPAKAN SOLAT.. ALLAHUAKHBAR...

Isteri VS Awek

LELAKI NAK CARI AWEK

ø Tak kisah laa dia freehair atau bertudung
ø Pakai seksi dan ketat satu kelebihan
ø Nak yang kulit putih jer , muka cantik tu paling dia nak
ø Tak kisah dia perangai macamana pon. Notty lagi dia suka
ø Boleh keluar rumah anytime , anywhere.
ø Nak yang gedik sana , gedik sini. Boleh pegang-pegang ~
ø Ada DARA ke takde ke tu belakang cerita. Kalau takde DARA , tu satu peluang baik



LELAKI NAK CARI ISTERI
ø Nak yang ALIM dan menutup aurat tu WAJIB !
ø Reti hormat orang tua
ø Nak yang pandai dekat dapur. Reti masak-masak
ø Tak kisah cantik ke tak janji sejuk je mata memandang
ø Nak cari yang pandai jaga maruah ! Tak boleh ada lelaki lain sentuh
ø Cari yang pandai jaga diri. Tak curang bila dia kerja
ø Nak yang SUCI jer ! Ada DARA tu WAJIB !