✿ Pilih Doodle Yang Anda Mahu ✿

Isnin, 21 November 2011

MALAYSIA DIHINA OLEH MAT INDON..!!

Aku heran betul dengan penyokong2 indon ni.. kite tak buruk2 kan dorang
pun dorang duk caci maki kite..
Tak sedar ke yang ramai penduduk indon kat malaysia ni 
tengah cari rezeki kat sini????
kalau kami halau dorang dari negara kami ape kate rakyat2 indon sekalian???
kami masih ade otak nak beza kan macam mane semangat patriotik dalam sukan..
bukan macam korang yang dah nampak terang2 tak ade otak..
aku nak tunjuk gambar jew..
tak nak cakap banyak..

muke pun dah nampak mat indon





ade banyak lagi..
nak tengok?? jom kritik balik kat sane..

2 ulasan:

Lily berkata...

Teruknya perangai -,-

Hanif berkata...

tak ada budaya
you at my bloglist..jom exchange bloglist