✿ Pilih Doodle Yang Anda Mahu ✿

Selasa, 7 Ogos 2012

Contoh Surat Akuan Bujang

Surat akuan bujang yang saya bagi contoh ni untuk di tandatangan dan di copkan oleh penghulu kampung anda sendiri. selamat berkahwin..!!!


Tarikh           :-
Bersamaan   :-



Kepada,

Sesiapa yang berkenaan.

Tuan,

PENGESAHAN AKUAN BUJANG

Perkara di atas adalah dirujuk.

Dengan ini dimaklumkan bahawa penama …………………………………………………….......
……………………………. bernombor kad pengenalan : ………..……………………...
danberalamatdi…………………………………………………………………………………………..
…………………………………………. adalah disahkan bujang dan belum pernah berkahwin.


Surat akuan bujang ini hanya boleh di terima pakai sehingga selesai permohonan perkahwinan beliau.


Diharapkan berada dalam perhatian pihak tuan.


“MERAKYATKAN PENTADBIRAN DAN PEMBANGUNAN”
“BERKHIDMAT UNTUK NEGARA”



Yang Benar,



……………………………
(                                                        )

9 ulasan:

Batu Adventure berkata...

nice day:)
saya adalah saya hari ini karena pilihan-pilihan
yang saya kemarin..


bagi-bagi motivasi yaa.. :)


http://wisataoutboundmalang.com/

Batu Adventure berkata...

nice day:)
saya adalah saya hari ini karena pilihan-pilihan
yang saya kemarin..


bagi-bagi motivasi yaa.. :)


http://wisataoutboundmalang.com/

Batu Adventure berkata...

nice day:)
saya adalah saya hari ini karena pilihan-pilihan
yang saya kemarin..


bagi-bagi motivasi yaa.. :)


http://wisataoutboundmalang.com/

tenku butang berkata...

Haiiiii..Cakkk!!
done follow sini no. 616
sudilah kiranya follow me back yea..
he2.. salam kenal.. keep in touch yea..=)

http://tengkubutang.blogspot.com/

dan my 2nd blog
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

Cottage-puteh berkata...

Waaa dah nak kawin :) Tahniah!!

Jemput jengah teratak saya :)
cottageputeeeh.blogspot.com

Jαnnαhツ berkata...

WAAH TERIMA KASIH SAYA NAK PRINT UTK ABANG SY NAK KAWEN

Amim Blog berkata...

Thank you so much. Penat cari. Jumpa jugak akhirnya :)

NARIN SHAH berkata...

Assalamualaikum.

tumpang bertanya ya, saya berkerja di syarikat swasta, so kene mintak kat majikan lah kan. tetapi saya mahu mintak pengesahan daripada ketua kampung.

Boleh tak?

Zeyzul KifLey berkata...

terima kash..
awok Jannah =) bila pula...hehee