Logo Design by PUTRI

✿ Pilih Doodle Yang Anda Mahu ✿

Sabtu, 24 Disember 2011

Lady Gaga dihack



Pop diva Lady Gaga di Twitter dan Facebook akaun telah digodam baru-baru ini, penerbitan berita palsu, mengakibatkandalam 10 juta peminat malangnya tertipu, pendedahan maklumat peribadi.

AS media berkata Beijing, akaun Twitter Lady Gaga itu mencatat mesej berkata: "Saya akan mengadakan penyerahan percuma setiap peminat PC Tablet, saya ingin anda semua cuti gembira." Mesej juga meminta peminat klik pada pautan untuk menerima hadiah. Mesej itu dikeluarkan, terdapat100,000 peminat klik pada pautan, dan mendaftar maklumat peribadi di atas. Sebelum itu, akaun Lady Gaga juga dikeluarkan kepada peminat untuk penghantaran percuma komputer riba sebagai mesej hadiah Krismas.

Nak tahu siapa yg hacked??
Click Sini

Lady Gaga kini mempunyai 17110000 peminat di Twitter,peminat selebriti microblogging di dunia kedudukan tertinggi di tempat pertama. Selaras dengan konfigurasi minimum PC Tablet yang kini dijual pada harga $ 499 jika Lady Gaga adalah benar-benar murah hati kepada semua peminat penghantaran besar,dia akan menghantar sehingga $ 8540000000 dalam sampulmerah Krismas. Penyanyi paling hangat di dunia dan jumlah pendapatan tahun ini, hanya $ 90 juta.

setelah akaun dicuri, Lady Gaga cepat membuang microblogging Twitter kedua-dua. Twitter pengendali ini masih belum balas.
Untuk akaun Twitter mengenai kecurian, sama seperti Lady Gaga tiba di Tokyo dan tidak peduli, dia naik sendiri tanpa penutup dada di gambar bilik hotel, dan mesej mengatakan bersedia untuk tidur. Kali ini, dia pergi ke Jepun untuk menghadiri "Song Peraduan Merah dan Putih", tetapi, Lady Gaga masih mahu Krismas

p/s : ayat ni google translate punye kije.. :)

1 ulasan:

Lady Milo berkata...

kesian. kena hack, tapi padan muka.. lagha..betul lagu2 gaga