✿ Pilih Doodle Yang Anda Mahu ✿

Jumaat, 13 April 2012

Identiti Sebenar Isteri Kedua Sham Kamikaze Terbongkar


Ehh bia betul ni macam tak percaya je. siapa nama isteri kedua Sham tu? Klik Klik!! Sham Kamikaze kahwin dua dan mendua kan isteri dia yang cantik mulus tu. kenal isteri dia yang sebenar? ni dia 


kalau betul la sham tu dah beristeri dua dan mahu merahsiakan perkahwinannya.. saya ucapkan tahniah  kepada Rotikaya kerana menjadi hero utk isteri pertamanya. saya rasa soal perkahwinan ni adalah urusan peribadi dan tak perlu didedahkan kepada umum. andai kata pendedahan ini membawa kepada keruntuhan rumahtangga sham bagaimana?

kata ROTIKAYA - Menurut sumber kami, identiti isteri kedua Sham Kamikaze telah lama di’kenalpasti & wanita itu bernama Nurul Halimin Md Salleh yang berusia 32 tahun — mereka sah bernikah 16 Januari yang lalu.
Nurul Halimin atau lebih mesra di’panggil Min ini merupakan kakak kepada penyanyi Maulana dari Akademi Fantasia 8 (AF8) & wanita yang di’dakwa janda anak satu ini merupakan seorang yang aktif di’Twitter. Twitter

Dan Sham menafi sekeras-keras nya dilaman Facebook nya di Shamkamikaze. tak serik-serik ROTIKAYA ni kan. Sham Kamikaze ni aku yakin baik orang nya dan dia pernah datang kat sekolah lama aku tahun lepas untuk kasi ceramah kat budak-budak. tak mungkin dia buat macam tu kat isteri dia.


3 ulasan:

Hanif berkata...

Ini mulut2 orang rupanya..tak baik yek!!
Support Me Blogger Of The Year

Iena Eliena berkata...

salam
singgah sini:)

jom join 1st giveaway by cik iena
http://www.ienaeliena.com/2012/05/1st-giveaway-by-iena-eliena.html

yana yani berkata...

kahwin pon main srok2 ea..