✿ Pilih Doodle Yang Anda Mahu ✿

Sabtu, 25 Februari 2012

Review Alas Bedak Mustika Ratu

Minggu lepas sy mula nak try beli alas bedak mustika ratu ni
best pakai. kulit nampak smooth je. 
murah dan berbaloi
Siapa kata barang murah tak boleh jadikan muka kita cantik?

nak tengok hasil?

(siapa percaya bangang)


Alas bedak mustika ratu
Rm6.00

botol kecik je. bagi muka yang berjerawat dan berminyak pakai yang num 1 
kalau yang kulit kering num 2. kalau tak silap lar

Kegunaan Alas bedak membantu menyamarkan noda hitam/lubang dan kesan jerawat agar riasan pada permukaan kulit wajah lebih rata dan bertahan lama. 
Cara guna, Sapukan secara merata pada wajah sebelum penggunaan Bedak . 
sy malu nak letak gambar hasil nya. sy bukan retiss
Marshanda tu memang cantik kan.
 Andriani Marshanda dikenal sebagai "Caca" atau "Chacha"
macam Lisa Surihani. dua-dua dah nikah dah.



Tiada ulasan: