Logo Design by PUTRI

✿ Pilih Doodle Yang Anda Mahu ✿

Selasa, 28 Februari 2012

TehaaNFM review blog saya!

*cantik header 

aku nak di review blog sebab blog aku ni baru lagi. ramai yang tak tahu aku ni wujud
aku wujud wei. WUJUD.!! teng0k tanda seru dua biji tu bermakna aku serius ni #tak serius

siapa nak di review jugak boleh Klik Ni 

Kelebihannya adalah? :
Tehaa akan buat review satu blog, satu post.
Masuk dalam bloglist selama 3 BULAN! [bulan 3 hingga bulan 5]

Kelebihan blog aku:
 ada sedia kan background cantik untuk blogger. tak caye? tengok kat sidebar 
 ada sediakan header yang tak berapa cun. tengok kat sidebar jugak
 entry semasa. ada jugak yang menarik. tengok kat OLD STORY
 tak serabut kepala otak korang yang cerdik tu nak tengok lebih-lebih lagi yang suka warna pink
 lagi banyak kelebihan bila BLOG aku yang di review.. tak gitu CIK TEHAA

#CIK TEHAA orang selangor rupanya
orang selangor cantik-cantik

Tag: Shima


2 ulasan:

Cik T berkata...

ye betul tu..

Anyway good luck dan terima kasih kerana join :D

Tanpa Nama berkata...

memang cantik blog ni...