✿ Pilih Doodle Yang Anda Mahu ✿

Selasa, 18 Oktober 2011

Azalina bt Othman lesbian!!! a.k.a mantan pemimpin tertinggi kerajaan

haiiissss... ape tajuk cam ni pulak..
hehehe.. bukan aku yg cakap cam tu.. uncle seekers yg cakap..
mane lar aku taw..
macam ni citew nye.. nak taw??
ni bukan mimpi yg aku punye.. kalau aku yg mimpi.. entah hape yg kuar..


Salam semua,
*Ramalan Mimpi* yang amat jelas kali ini adalah Azalina binti Othman Said. Seorang 'wanita' dan bekas pemimpin tertinggi kerajaan. Saya terus mencari beberapa maklumat dan beberapa keping gambar yang berkaitan dengan mimpi.

Naaahh..disini saya sertakan ramalan mimpinya…

Saya mohon Azalina membuat apa saja yang perlu untuk menafikan bahawa beliau bukan seorang LESBIAN (Klik) dan semua ramalan mimpi saya dibawah. Kalau Perdana Menteri kita, Saiful Bukhari, Datuk Trio berani bersumpah, mengapa tidak anda?

Dato' Sri Azalina (Klik)
Pengetua Pengkid Malaysia (PPM)


1. Kediaman – Sekitar Shah Alam (Ada dua biji rumah yang saling berhadapan). Dalam rumah ada kolam renang, gym dan seekor anjing

2. Rokok – Hisap curut

3. Masakan – Suka masak PIZZA

4. Kewangan – Banyak ‘cash’ disimpan dalam rumah.

5. Anak – Seorang anak angkat bernama Azarrena (kalau tak silap) dibawah penjagaan Tan Sri Syed Yusof Tun Syed Nasir (Klik) & Puan Sri Sharifah Sabrina Syed Agil (Klik)

6. Rutin – Bangun sekitar 6 pagi dan bersenam. Sekitar 7 pagi keluar dan balik semula kerumah sekitar 4 petang. Keluar semula sekitar 7 petang dan pulang sekitar 3 pagi. Seorang yang kurang memikirkan pasal tidur.

7. Skandal lesbian Azalina – Kalau benar?

a) Syarifah Sabrina (isteri Tan Sri Syed Yusuf). Azalani pernah menghadiahkan sebuah kereta jenama Jaguar bewarna hijau padanya. Ada juga rumah persinggahan mereka di Penggerang dan Bukit Tinggi (tidak berapa jelas sangat dalam mimpi itu)

b) Seorang wanita berbanga cina yang menetap sekitar Subang

c) Seorang pensyarah berstatus janda berbangsa Melayu berusia sekitar 40 an yang mengajar di sebuah Universiti di Shah Alam. Nama yang digambarkan dalam mimpi tersebut adalah S…I…D…T…L AKMA. Azalina pernah ke London bercuti bersamanya sekitar seminggu lamanya.

d) Sekarang ini dengan seorang gadis muda…
Ya Akhi,, ana mimpi anta dengan harem anta tidak seperti suami isteri yang lain-lain! Duduk serumah tapi bilik asing-asing? Betulke apa yang ana mimpi beb? Kirim salam ana pada member kamcing anta iaitu Sultan Selangor. (Klik)

Ya Ukhti, betulke dalam mimpi ana tu, Azalina banyak beri hadiah macam-macam pada ente? Dalam mimpi tu mentaqwilkan yang ente kekadang tahan Azalina tak beri jumpa, kalau jumpa pun setakat 1 jam sajer. Tak baik beb buat macam tu kalau ramalan mimpi ana tu benar! Ente tak pernah jumpa ana dan ana pun tak pernah jumpa ente! Tapi..banyak rahsia tuhan yang kita tak tahu….

Ini antara kereta yang jelas kelihatan dalam mimpi tu yang Azalina miliki (mungkin pakai nama orang lain kot).

Tak silap dalam mimpi tu, dua kereta ini dah takder lagi di rumahnya. Dah jual kot?

k0rang nak taw lagi?? 
pegi kat bl0g uncle lar.. tak nak lar cite panjang2..
aku nak kasi taw yg artis punye nasib pulak nanti..

Tiada ulasan: