✿ Pilih Doodle Yang Anda Mahu ✿

Jumaat, 6 Januari 2012

Cara mengelakkan NAFSU menjadi raja

Ni dapat jugak mengelak kan bayi-bayi yang ch0mel di buang merata tempat
tapi cuba teng0k yg ni SINI
Opssss..  kalau SINI ape pulak LAGI menarik..


1. Cepat-cepatlah nikah...kalau tak mampu sebab mahal sangat belanja kahwin (cikai-cikai pun kalau bersanding paling kurang RM15,000 itu pun kalau bakal mak mertua tak demand giler-giler)

atau...

2. Nikah kat Siam pastu bayar denda...hi hi

atau...

3. Kalau masih tak mampu jugak lebih baik berpuasa..

atau...

4. Bila perut dah kenyang plak lepas berbuka, tetiba nafsu naik mencanak 90 darjah! Kena capmelanlah jawabnya pastu boleh tembak lipas atau cicak untuk jadi penembak terbaik yang tak akan dapat pingat sampai mati. (tertakluk pada daya kuasa menembak). Tak payah tunjuk alim lah...benda yang tuhan ciptakan tu bukan untuk kencing saja!

atau...

5. Terpaksalah pakai baju hujan (KONDOM).. (Sebelum mengawan sediakan baju hujan) dan (Sila gunakan kondom untuk kesihatan bersama). suruh orang pakai kondom supaya risiko HIV dan gejala buang anak dapat dikurangkan..) Kalau ikut logik memanglah betul tapi sendiri mau ingatlah dari segi hukum..

Tiada ulasan: