✿ Pilih Doodle Yang Anda Mahu ✿

Isnin, 16 Januari 2012

Lagi Header Percuma Untuk Blogger

Bosan duk rumah habis SPM ni
PLKN pun tak nak jemput aku ke tempat 'kiamat' tu
kiamat? opsss..
aku dengar budak-budak PLKN cakap tempat diorang macam kiamat
kalau nak tempat tu macam syurga jangan carik
pasal dengan tokey besar kat sana
kalau korang carik pasal jugak tunggu lar
ada yang kene makan akar kayu nanti
guling-guling atas jalan pun ade

Ok stop dulu sebab oden nak kasi header percuma
free je. nah ambik. tapi ada syarat sebelum ambik header ni Klik sini



Klik pada gambar kalau nak ambil
ejas sendiri nama kew apa kew yang korang nak
contoh macam ni ke 

Credit to Si Poyo ni






4 ulasan:

izatty fatihah berkata...

tempat kiamat? haha
malangnya kite boleh plkn tu :(
best la die xpayah pegi! ^^

Hanif berkata...

ramai kata PLKN tu best...

PUTRI LAGU berkata...

@izatty fatihah
bile pegi? siri yang ke berape?

PUTRI LAGU berkata...

@Hanif
ade yang kate tak best. ade yg kate best..