✿ Pilih Doodle Yang Anda Mahu ✿

Ahad, 22 Januari 2012

Header Free For Newbiee..

Selamat Tahun Baru Cina semua. Dapat Ang Pau ke tidak?
Sy dapat banyak ang pau.. Tak caye? Tengok ni
dah percaye ke belum?
0rang cakap tu tak caye.. Hari ni nak kasi header percuma untuk blogger.
lebih-lebih lagi kat baru menceburi bidang ni kan


Ni cont0h je. kalau nak ambik yang ni klik pada gambar
tapi sebelum tu anda semua diwajibkan Lihat sini

kalau nak ejas sendiri kasi lebih cantik boleh klik gambar kat bawah ni 

Terima kasih kat tuan yang buat header ni 




Tiada ulasan: