✿ Pilih Doodle Yang Anda Mahu ✿

Jumaat, 2 Mac 2012

Free Header Cute Miut

hari ni aku nak bagi header free yang cute kat yang mencari header tu. tapi ni bukan aku yang buat
ambik kat blogskin punye DI SINI dan DI SINI
kalau nak ambil klik pada gambar untuk saiz yang besar dan sebenar

banyak lagi. foll0w aku untuk nak lagi banyak header. nak kasi tau semua
petang nanti aku nak dedah kan rahsia seorang blogger penipu ni. dia dah tipu ramai orang.
nak tahu siapa? petang nanti
jangan lupa tekan 'DONATE' kat bawah tu.







9 ulasan:

farmys berkata...

lawala yang candie blossom tu..

Izyan Nayzi berkata...

saya ambik 1 header 2 boleh..?? =)

PUTRI LAGU berkata...

@farmys
lawa kan.. ambik lar..

PUTRI LAGU berkata...

@Izyan Nayzi
ambil lar.. dialu-alu kan..

Kid From Yesterday..:D berkata...

saya nak semua boleh? tipu je... saya amik satu je...

khairina anuar berkata...

nak satu ye... =)

Putri Lagu berkata...

@Kid From Yesterday..:D

ambik lar..tapi bayar dulu.. hewhew.. gurau jep..

Putri Lagu berkata...

@khairina anuar

boleh3.. borong semua pun tak ape..

Kak rose berkata...

cantik semua header tu..